dimarts, 1 de febrer del 2011

JÚLIA Festa 5 anys !!!

la meva neboda Júlia ha fet 5 anys i per cel-lebrar-ho vam fer-li una festa sorpresa amb els seus amics ...
.. per una banda vaig fer un mini , molt mini amb forma de caseta amb fotos de moments que hem compartir juntes ....
he de dir que la Júlia te una cosa especial , ja que fem l'aniversari les dues al mateix dia !! i per arrodonir-ho , el meu altre germà acaba de tenir la seva primera filla , l'Iria , gairebé el mateix dia ... només ens ha separat 9 hores !!!! ... l'any vinent tindrem que fer un mega pastis ....









falta l'ultima pagina ja que li faré amb fotos del dia de la festa.

.. per un altre banda la festa !!!! ... vaig fer unes bossetes " tuneadas " de la Hello Kitty amb regalets , xuxes i uns fulls per pintar , també de la Kitty que portaven el nom de Júlia i la data....
també unes cartolines impreses amb motius de la kitty ( como no !! ) a on vam enganxar una foto feta al principi de la festa i que els nens van poder emportar-se al acabar .... els hi va encantar !!!
i unes banderoles amb un gran  F E L I C I T A T S   J Ú L I A








.......... I COMO NO ! La decoració i la festa HELLO KITTY


















     FELICITATS PRECIOSA !!!!!!  LA TIETA T'ESTIMA MOLT !!!!

3 comentaris

  1. I tant que te l'estimes. Un àlbum preciós, tinc una caseta igual per fer. Quina festa més maca, i les bossetes, que són monessss!!! M'has donat moltes idees nena, diumenge vinent és l'aniversari de la meva nena i potser em copio algunes idees. Les nenes, que són mones, mirant el mini...
    petons

    ResponElimina
  2. Açò son festes, i açò son ties. Ja pot estar contenta sa nabodeta, quins cinc anys mes ben celebrats.
    El mini t'ha quedat monísim igual que tot lo de la festa.
    Besitos.

    ResponElimina
  3. ei guapíssimes !! moltes gràcies a les dues !!

    ResponElimina