dimecres, 11 de maig del 2011

3er ANIVERSARI DE KITS DE SOMNI A MENORCA

si si .... a MENORCA !!!!!!!!
Aquest passat cap de setmana hem estat a Menorca celebrant el tercer aniversari de Kits de Somni .
Dissabte a la tarda vam fer un taller on érem 26 boges per l'scrap ...


la majoria eren noies menorquines , però vam desplaçar-nos fins a Menorca l'Andrea , l'Aurea , la Marian , la Geles , la Lorena , l'Alba i jo mateixa , a part de las pink girls Mireia i Lis...








vam acabar el taller amb un intercanvi de tags


Va ser una organització fantàstica per part de les noies menorquines , encapçalades per la Núria ...
que van preparar-nos un sopar sorpresa típicament menorquí per desprès del taller ...


i un genial fi de festa !! ...






diumenge vam aprofitar-lo per fer una miqueta de turisme per tan paradisíac lloc ...






en fi !! .. un cap de setmana fantàstic !! ara haure de fer la tria de las quasi 700 fotos que he fet més les de les meves companyes i fer un àlbum ....

dilluns vam tornar a cas totes satisfetes ... i un peto ben fort a les meves compis de viatge .. l'Alba i la Núria






5 comentaris

  1. Jo!!!, que envidia, me hubiera encantado pasar ese finde con todas vosotras, pero me era imposible. Encima soy masoca, que en cuanto veo un post o entrada de blog referente a Menorca, me meto como loca a que me pongas los dientes largos. Me alegro de que disfrutarais tanto.Saludos

    ResponElimina
  2. Gracias Rosi ! la verdad es que lo pasamos genial !! ... haber si podemos coincidir algún día !
    un beso

    ResponElimina
  3. apa punyeteres!! que xulo!
    Passa pel meu blog que t'he afegit a un joc si el vols jugar!
    petons

    ResponElimina
  4. gràcies immaculada ! desprès m'ho miro !!

    ResponElimina