dilluns, 28 de gener del 2013

coca de llardons



El mes de gener sempre ha estat el mes de l'aniversari del meu germà i meu , durant anys ha estat aixi fins que ara fa 7 anys ell va tenir una filla que va néixer el mateix dia que jo ... és la Júlia !! i he de dir qué és la nineta del meus ulls 

cinc  anys desprès el meu altre germà també va tenir una filla , l' Iria , que va néixer el 25 !! per hores no som les tres del 26 !! .... 

i si sumem que la mare de la criatura , i el xavi també son de gener , aquest mes és totalment un  "overbooking " d'aniversaris 

aixi que dissabte vam decidir celebrar-ho a lo gran a casa dels avis , tots junts asseguts a taula 

però el que us vull ensenyar és les coques de llardons tan bones i fàcils que vam fer la Júlia i jo


El mes de enero siempre ha sido el mes del aniversario de mi hermano y mio , durante años ha sido así , hasta que que ahora hace 7 años el tuvo una hija que nació el mismo día que yo ...  Júlia !! y he confesar que es mi " mi ojito derecho "

5 años después mi otro hermano también tuvo una niña .  Iria , que nació el 25 !! por horas no somos las 3 del 26 !! ....

y si sumamos que la madre de la criatura y el xavi también son de enero , este mes es un verdadero "overbooking " de aniversarios 

Así que el sábado decidimos celebrarlo a lo grande  , en casa de mis padres  todos alrededor de la mesa

Pero lo que os quiero enseñar son las cocas de chicharrones tan buenas y fáciles que hicimos la Júlia y yo 





1- estirem bé la pasta de full  i la punxem bé amb una forquilla ( aquesta del mercadona va de conya )
    estiramos bien la masa de hojaldre y la pinchamos bien con un tenedor ( esta del mercadona va de coña )



2-pintem amb ou batut
   pintamos con huevo batido

3-cobrim de sucre de canya
  cubrimos de azucar moreno

4- recollim les vores amb una forquilla com si fos una " empanadilla "
   recogemos los lados con un tenedor como si fuese una empanadilla

5-repartim el llardons esmicolats , i podem afegir pinyons o ametlla picada
   repartimos los chicharrones a trocitos , y podemos añadir piñones o almendras picadas




7- i al forn fins que estigui dauradeta  ... vigilar que no és cremi :)
   y al forno hasta que este bien doradita  .... vigilar que no se queme :)





8-Bon profit !!
8-Buen provecho









Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada